חם מהתנור: קווין לאב בדרך לקאבלירס/רועי ויינברג

הטרייד המדובר סוף סוף סוכם, כאשר כוכב מינסוטה טימברוולבס, הפאוור פורוורד קווין לאב, יעבור לקליבלנד תמורת אנטוני בנט, אנדרו וויגינס ובחירת סיבוב ראשון מוגנת (אם תהיה באזור מסויים, תעבור למינסוטה) ב-2015. הטרייד צפוי להפוך לרשמי ב-23 באוגוסט, ביום הראשון בו אנדרו וויגינס, בחירת הדראפט של קליבלנד, יוכל לעבור בטרייד. זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה בה 2 בחירות דראפט עוקבות, אנטוני בנט ואנדרו וויגינס (2013 ו-2014), עוברות ביחד בטרייד.

לאב, שקלע 26.1 נק' ב-45.7% מהשדה למשחק יחד עם 11.2 כדורים חוזרים למשחק, יצא מאופציית השחקן בסוף השנה, רק כדי לחתום על חוזה מקסימום של למעלה מ-120 מיליון דולר לחמש שנים. הטרייד מרמז על הניסיון של קליבלנד להסתער על אליפות השנה, כאשר הקבוצה השיגה 2 חברי חמישיות הליגה השונים, כאשר שניהם יכולים לצאת מחוזיהם בסוף השנה, ו-ויתור על 2 בחירות דראפט ראשונות של הקבוצה. בנט נתן עונת רוקי מאכזבת עם 4.2 נק' ו-3 ריב' למשחק, ו-וויגינס עדיין לא שיחק באנ.בי.איי.

*

בשורות טובות לקורא עמרי כספי-הניקס ביצעו טרייד עם סקרמנטו, במסגרתו קווינסי אייסי וטרוויס אאוטלו עברו לניו יורק תמורת ג'רמי טיילר ו-ווין אלינגטון. הטרייד מוביל לכך שכספי, כרגע, הסמול פורוורד המחליף של גיי, כאשר אין אחד שמתחרה על דקותיו בצורה משמעותית. בעונה האחרונה, אייסי קלע 2.7 נק' עם 3.4 ריב' לערב, אאוטלו קלע 5.4 נק' עם 2.7 ריב', טיילר קלע 3.6 נק' עם 2.7 ריב' למשחק, ואלינגטון קלע 3.2 נק' לערב העונה במדי דאלאס (הועבר לניו יורק כחלק מהטרייד של טייסון צ'נדלר וסמואל דלמברט).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
35 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
9 years ago

טעות ענקית של קליבלנד

Berch
Berch
9 years ago

יאללה כספי מלחמה !!!

נתן
נתן
9 years ago

סה"כ טרייד מעולה למינסוטה, למרות שלא היו להם הרבה ברירות. גם קליבלנד השיגו את שני השחקנים הטובים בשוק ההעברות. לברון עשה את זה שוב, ועכשיו יותר מבמיאמי, כל חובת ההוכחה עליו!

D-Rose
D-Rose
9 years ago
Reply to  נתן

+1

טל
טל
9 years ago

טעות של קליבלנד

Igael
Igael
9 years ago

נכונה השמועה על ההצטרפות של שון מריון?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
9 years ago
Reply to  Igael

הקאבס נפגשו איתו לפני יומיים, והוא שוקל להצטרף לקבוצה. השחקן קיבל הצעה של 1.4 מיליון דולר (מינימום לשחקנים ותיקים), אבל הוא שוקל הצעה גבוהה יותר, 5.3 מיליון, מאינדיאנה, בתור מחליף לפול ג'ורג'.

יואל שרוין
יואל שרוין
9 years ago

מנחם, מה אתה אומר על הניצחון של ספרד על קנדה? עדיין בטוח שהקנדים טובים יותר? 😉

רועי ויינברג
רועי ויינברג
9 years ago

וולקאם באק 🙂

יפת
יפת
9 years ago

כספי כבר חתם?
אם כן, לכמה שנים?

fantman
fantman
9 years ago

גם אני חשבתי בהתחלה שזו טעות ענקית של קליבלנד,

אבל אני לא מאמין שיצא מבנט משהו יותר מסביר,
לוויגינס יש הרבה פוטנציאל, אבל גם לביזלי ואוון טרנר היה פטנציאל בשמיים ותראו לאן הם הגיעו.

יוסי
יוסי
9 years ago

ויגנס שחקן הגנה נדיר ויש לו יכולות אתלטיות ומשמעת אין מצב שלא יצא כוכב.. הוא יהיה פול גורג 2 , בנט עדיין סימן שאלה..
מינסוטה הייתה צריכה לקחת את ויטרס ןלא בנט , מינסוטה צריכה לעשות סדר בקבוצה יש יותר מדי שחקנים שפוגעים בצעירים מלהתקדם , רוביו פאקוביץ מיותרים , לקליבלנד העסקה שווה כי עכשיו הם קונטנדרים ל5 שנים הקרובות בלי שום סימני שאלה .. של האם הופטנציאל יתממש כמו במקרה ויגנס בנט

עמיחי
עמיחי
9 years ago

ספרד ניקנקו את קנדה הפייבוריטית של ד"ר לס שמאז הספרים של שנות התשעים….

עידן
עידן
9 years ago

אולי שכל החכמולוגים יסבירו לי איך קבוצה כמו קליבלנד שכל כך צמאה לאליפות כאן ועכשיו ולא אולי מתישהו בעתיד שהשיגה את השחקן השני מבין 5 השחקנים הכי טובים בליגה!!! עשתה טעות כל כך דרמטית????

מה וויגינס עשה בחייו? מה אנטוני בנט עשה בעונה הראשונה שלו בליגה? איך שני השחקנים האלו יביאו היום ועכשיו אליפות לקבוצה הזו? חוץ מפוטנציאל על הנייר אין לחברה האלו כלום, בחייאת וויגנס אפילו לא הביא אליפות במכללות. אולי בעתיד הוא יהיה השחקן אבל היום קומרדים הוא ממש לא ה"שחקן"

לאב לעומת זאת הוא שחקן מוכח, הוא מביא לקבוצה קבלות אמיתיות ולא אי אילו יכולות בפוטנציה. הבחור משאבת ריבאונד, קלעי שלוש בחסד ושחקן שהוכיח שיש לו יכולת מדהימה לקחת את המשחק עליו ולא פחות חשוב הוא דיי צעיר (הבחור בסה"כ בן 25 אם אני לא טועה), אם הוא ולברון ישארו בקבוצה ב3-4 שנים הקרובות (כן אני יודע שיש להם אופצייה לעזוב אבל ברור שזה לא מעניין עכשיו, לדעתי לברון ישאר לפחות את השנתיים שהוא חתם ואם הוא יישאר אז גם לאב!)

לי אין ספק שבטווח העכשווי (והרי זה מה שבסה"כ הקבוצה רוצה) הם עשו את שלהם. לא טעות ולא נעליים. אם לי הייתה הזדמנות לקחת מחר אליפות (איי ניקס ניקס ניקס מתי יגיע תורנו מתי????) בכלל לא הייתי חושב פעמיים

D-Rose
D-Rose
9 years ago
Reply to  עידן

מסכים. בצד השני זה היה גם טרייד טוב. הם ראו שהקבוצה עם לאב לא מגיעים לכלום אז הם ניסו קבוצה אחרת עם הרבה פוטנציאל. טרייד טוב לשני הצדדים.

יפת
יפת
9 years ago
Reply to  עידן

כי טיפת סבלנות והם היו הופכים לדיינסטי.

אבל כמו שאמרת, לברון, סליחה, קליבלנד רוצים כאן ועכשיו.

נ
נ
9 years ago
Reply to  יפת

מה דיינסטי? לברון בן 30 בערך, זה שנות השיא שלו ואין לו עוד הרבה לתת. הוא לא יכול לחכות שוויגינס יתפתח ויהפוך לכוכב עוד 3-4 שנים.

יפת
יפת
9 years ago
Reply to  נ

הת'ריפיט השני של ג'ורדן התחיל בגיל 33.

חוץ מזה שהתכוונתי עוד שנה אחת, כשקווין לאב יכל להגיע כשחקן חופשי, בלי לוותר על וויגינס.

לשנה הזאת בטח שזאת הבחירה הטובה, אבל לעתיד של המועדון? שאלה…

דניאל
דניאל
9 years ago
Reply to  יפת

אם הם היו מחכים עוד שנה קווין לאב היה בורח להם. אי אפשר לחכות, כשיש לך הזדמנות להנחית בקבוצה אולסטאר כמו קווין לאב, שמתאים כמו כפפה לקבוצה הזאת, אתה עושה זאת, גם אם זה אומר לוותר על אנדרו וויגינס.

איל
9 years ago

פרייארים קליבלנד, לפני הדראפט מינסוטה הציעו את קווין לאב ישירות בשביל הבחירה הראשונה.
אם רק היו יודעים…

שרון
שרון
9 years ago
Reply to  איל

הטרייד הנ"ל נפל אז בגלל לאב.
קליבלנד רצתה להחתים אותו על חוזה ארוך טווח והוא הסכים רק לשנתיים ואוםציית היציאה שנשארו לו בחוזה.

א.ב
א.ב
9 years ago

טרייד טוב לשתי הקבוצות.
קליבלנד צריכים לנצח כאן ועכשיו, מינסוטה צריכים תהליך בניה ארוך כדי שיהיו להם תירוצים לאוהדים.
השאלה המעניינת – האם הקאבס יתנו לבלאט לאמן אותם?
יש לו את הסמול פורוורד שהוא חלק מהותי מהובלת הכדור ועוזר בריבאונד (פארקר, סמית'), יש לו רכז שקולע (פארגו, רייס) ויש לו את ה-PF שהוא גם פיזי וגם קולע משלוש (בלו).
כל אבני הבניין שהוא אוהב שם.

איל
9 years ago
Reply to  א.ב

ושכחת את מכבש הלחצים מכבי/לברון.
בלאט עם הדיוויד בלאט הזה. רודף אחרי הקבוצות שאני שונא.

המשגיח
המשגיח
9 years ago

אשאר איתן בדעתי, שהיא שהטרייד מצוין לקליבלנד.

בנט עם כל הכבוד הוא הבחירה מס' 1 הגרועה בהיסטוריה (נכון להיום, שיהיה בהצלחה בהמשך), וייקח לויגינס זמן לפני שיהפוך לאולסטאר.

קווין לאב הוא שחקן נהדר ומוכח, וחצי העונה האחרונה שלו בה מסר בצרורות מבטיחה שיתוף פעולה טוב עם לברון. בנוסף, יש להם את וויטרס כשוטינג גארד. לא רע בכלל.

למינסוטה הטרייד טוב כי היא מקבלת אנדרו ויגינס, הרוקי לו מחכים כבר שנתיים. בנט? יכולת טובה תהיה בונוס.
נראה לי שיהיה ממש כיף לראות אותם עם ריקי רוביו שיחפש ללא הרף את המעופפים זאק לאבין וויגינס.
תמורה טובה מאוד עבור שחקן שלא היה נשאר יותר משנה.

צביקה
צביקה
9 years ago

אכן עסקה טובה לכולם, ובלאט עכשיו רץ לאליפות הNBA. לא יאומן. יש לו חמישיית חלום עם לברון, לאב, ד"ר דרו, וויטרס ווורז'או. זה רוסטר מטורף לחלוטין, עם יכולת התקפה מדהימה, עם משאבות ריבואנדים וחוטפי כדורים ואיטנטליגנצית כדורסל. זה צוות מפחיד.

גיא ד
גיא ד
9 years ago
Reply to  צביקה

זה היה הדוד דרו

מנחם לס
מנחם לס
9 years ago
Reply to  צביקה

וורז'או לא יספיק. לברון שוב ישחק ללא סנטר, כמו במיאמי.

Rocky1
Rocky1
9 years ago

אפילו פקוביץ' תמורת לארי סאנדרס. עם וויגינס כ-3 ובנט כסטרץ' 4, מדובר בחמישייה מאוד נמוכה, גם אם אתלטית. צריכים מישהו שיאטום את הרחבה. החוזה של שניהם די דומה, והטרייד טוב גם למילווקי, שיש לה מלא גבוהים אתלטיים עם כישרון קליעה מוגבל. פקוביץ' בדיוק ההיפך.

דקסטר
דקסטר
9 years ago

איזה קטע להסתכל אחורה על אלה שהציעו לבלאט להיות עוזר מאמן בווריוס..

רומיאו
רומיאו
9 years ago

לדעתי הקאבס יתחילו את העונה לא משהו ובסביבות האולסטר יתחילו להתחבר סטייל ברוקלין (בערך)

k_700
k_700
9 years ago

הוולבס יגרדו בעונה הבאה בלחץ 28 נצחונות.

יחד עם זאת תהיה להם קבוצה מעניינת עם המון מרחפים, מעט קלעים ואופציה לשחק עם רוביו בדיוק בצורה שהוא אוהב שזה יותר ראן אנד גאן במגרש פתוח(ואולי על ידי כך להצליח לשווק אותו בעונה טובה).

שום קונטנדרית ושום בטיח.
מבקום 12-14 במערב.

אלי לס
אלי לס
9 years ago

לא יודע אם קליבלנד עושים טעות או לא, נראה את העונה ונדע מה שבטוח שהמרויח הגדול הוא ויגינס, ליד לברון לא היה לו סיכוי להתפתח למה שהוא יהיה בעוד שלוש שנים. במינסוטה לעומת זאת יהיה לו את הזמן ללמוד ולגדול והמשחק יבנה סביבו

יוסי
יוסי
9 years ago

שתי הקבוצות הרוויחו קליבלנד כאן ועכשיו ומינסוטה קיבלה אולסטאר עוד 3-4 שנים, קליבלנד קונטנדרית ומועמדת מספר 1 מהמזרח , רווח נוסף מהטריד שלקחו בקליבלנד זה שהגעה של לאב תמשוך עוד שחקנים טובים ותיקים להגיע (מריון, ריי אלן…) עדיין יש לקליבלנד עבודה בבניה של הקבוצה , צריך לראות מה עושים עם ויטרס שלא נראה מתאים בדיוק , וצריך סנטר נוסף אפילו 2 על וראזו איאפשר לסמוך , רק שבסוף קליבלנד לא תיהיה מיאמי 2 עם כל הותיקים שמועמדים להגיע אלן מריון בילאפס ..
במקום מינסוטה הייתי מחפש טרייד דחוף על פאקבויץ מרטין רוביו ובנט , פאקבויץ רוביו תמורת לין רנדל ואז יש למינסוטה חמישייה צעירה כשרונית לווין רובינסון ויגנס רנדל דיאנג

יוסי
יוסי
9 years ago

דוראנט הוציא את עצמו מהסגל של ארצוות הברית ,